Service- och felanmälan

Akuta ärenden som behöver åtgärdas snabbt var god ring:
  • Under ordinarie arbetstid (vardagar 08.00-16.00) 013-10 50 00, RE Fastigheter, felanmälan 
    (under juli månad & klämdagar 8.00-12.00) övriga tider röstbrevlåda.
  • Fastighetsjour, katastrofhjälp under övrig tid 013-14 46 96 (Securitas Servicecenter)

Journumret skall bara användas vid mycket akuta ärenden som vattenläckage, allvarliga stopp, allvarliga elfel m.m. Vid missbruk kan du bli ersättningsskyldig för jour- eller väktarutrycktning.

Övriga icke akuta ärenden var vänlig använd formuläret på sidan Service- och felanmälan. Klicka på knappen nedan för att komma till formuläret.
Service- och felanmälan

Kontaktvägar för olika ärenden

Låsöppning
013-14 46 96 Securitas Servicecenter
(legitimation erfordras, kostnaden fn. 750 kr betalas direkt till Securitas)
TV-signaler
Tannefors: ComHem kundservice tel. 90 222 eller mail till kundservice@comhem.com , snabbast svar via deras kontaktformulär på hemsidan.
Sturefors: Canal Digital Kabel-TV tel. 0770-33 22 11 eller mail till kundservicekabel@canaldigital.se
Parkeringsproblem
013-20 54 10 Parkerings AB Dukaten, info@dukaten.se
Hissfel
Kone Hissar AB (dygnet runt) 013-16 09 40 nödtelefon i hissar kopplar automatiskt.
Skadeinsekter
Anticimex, kundservice tel. 013-35 66 88 (075-245 10 00) Harstenag. 5, ange adress och FÄS, eller mail till kundservice.linkoping@anticimex.se
Hyresavisering,
uppsägning,
kontrakt eller
uthyrning av parkering
Kontakta RE Fastigheter på 013-10 50 00 och tryck val 3, maila helena@re-fastigheter.se eller brevledes till RE Fastigheter, Box 6010, 580 06 Linköping
Boka besiktning,
lägenhetsunderhåll,
nycklar, driftsfrågar

    
      Kontakta RE Fastigheter på 013-10 50 00 och tryck 2 eller maila johan@re-fastigheter.se avseende besiktningar och nycklar eller markus@re-fastigheter.se om det gäller lägenhetsunderhåll eller andra driftsfrågor

Andra boendefrågor
013-10 50 00